- POLSKIE FORUM MOTOCYKLI PUCH http://www.puch.pun.pl/index.php - Puch 250 Sport/SL/S4 http://www.puch.pun.pl/viewforum.php?id=13 - Puch S4 http://www.puch.pun.pl/viewtopic.php?id=21 |
slawek - 2013-02-22 15:03:10 |
Witam,jak już pisałem w powitalni jestem szczęśliwym posiadaczem pucha S4.Motor nabyłem ponad rok temu w stanie niestety bardzo kiepskim i niekompletnym. |
Kazek - 2013-02-22 18:29:22 |
Witaj Sławek jeśli chodzi o rok produkcji to da sie to miniej wiecej ustalic podaj numery , wrzuc pare fotek chetnie popatrzymy |
slawek - 2013-02-22 21:39:25 |
Niestety coś nie wychodzi mi to dodawanie zdjęć, ale spróbuję później jeszcze raz. |
Kazek - 2013-02-23 12:26:01 |
Sławek gdyby ci się nie udało to wyślij mi foty na meila , wystawie je w twoim wątku |
slawek - 2013-02-24 01:38:46 |
Tak wygląda teraz |
nickeledon - 2013-02-24 10:03:47 |
Fajny Puchaty, jak zresztą wszystkie Vorkrieg. Czeka cię duże wyzwanie, mam nadzieję, że wystarczy zacięcia. Informuj o postępach, na pewno będę kibicował. |
Kazek - 2013-02-24 11:25:07 |
Będzie roboty przy nim , mój był w podobnym stanie , co do roku to by sie zgadzało po przodzie i siedzaeniu widac ze to wczesny s4 |
slawek - 2013-02-24 20:42:04 |
Na razie nie mam za bardzo czasu i miejsca aby ruszyć z pracami.Ale wykorzystuję ten czas na zdobywanie części.Udało mi się zdobyć za rozsądne pieniądze koła niestety w tylnym brakuje sprzęgła.Gdybyście natrafili na jakieś części to jestem zainteresowany.Numeracja tego modelu zaczyna się od 80000 a mój ma numer 802XX(nie pamiętam dokładnie),pochodzi więc z samego początku produkcji.A tak wyglądał gdy go nabyłem |
Kazek - 2013-02-24 20:51:23 |
W austrii znam pare osób które składają takie motocykle , jak tylko coś bede wiedzial na temat częśćito dam ci znać , wcześniej nie pytałem o części do do innych modeli tylko do mojego |
slawek - 2013-02-26 00:40:06 |
W tej chwili skupiam się na poszukiwaniu częsci których mi brakuje i tych których nie da się uratować tj.zbiornik paliwa ,sprzęgło,głowica,prądnica. |
Kazek - 2013-02-26 10:38:18 |
Tutaj jest mała galeria moze ci sie przyda http://www.puchklub.at/mod_bilderalbum/ … ation%20S4 |
Kazek - 2013-02-28 07:51:51 |
Sławek zprawdź pw |
slawek - 2013-08-11 00:07:56 |
ostatnio kupione fanty (nie były za drogie):dumny: |
ArtHEMI - 2018-01-12 23:30:32 |
Szkoda, że zdjęcia ze stanem wyglądu podczas kupna S4 zostały usunięte, bo z opisu wynika, że też jest z 34 jak mój. Ciekawe, czy wersja austriacka czy niemiecka ? Ale mam wątpliwości co do tylnego koła, bo one nie jest od wczesnej wersji S4. Ma bardzo długie ramię do blokowania osłony bębna hamulca. Może jest od innej wersji Pucha. |
slawek - 2018-02-05 20:15:38 |
Mój puch został wyprodukowany w Passau,niestety obecnie stoi i czeka na lepsze czasy. |
ArtHEMI - 2018-02-07 18:59:05 |
Witam. Moje siodło pochodzi z późniejszego modelu i zamocowanie sprężyn jest tylko prowizorką. Te gumowe siedzenia były prawdopodobnie montowane wraz ze zmianą przedniego zawieszenia w 36 roku. U mnie też powinno być siodło z tak zwanym "Sportkante", które było pokryte skóropodobnym materiałem. Zostały mi tylko klamry do których były przykręcone sprężyny. Szkoda, że nie ma zdjęć twojego siedzenia, ale takie powinno być i u mnie. Ktoś sobie wymienił. Taka samo silnik. Oryginalny, i co potwierdza mój gaźnik, choć na razie są to moje domysły, mógł to być 200 cm3 (Puch 200S4), został wymieniony na model 250 cm3 z Wehrmachtu z 1940. Zakupiłem katalog części dla modeli 250 z 34 roku z Passau, ale nie pomógł mi rozwiązać zagadki. |
slawek - 2018-02-09 20:17:32 |
Witam, |
ArtHEMI - 2018-02-09 22:27:24 |
Witam. Patrząc na pierwsze zdjęcie, zastanawia mnie, co cię skłoniło aby nabyć motocykl w takim stanie ? Każdy kto nie ma zamiłowania do starej motoryzacji, stwierdziłby, że nie da się tego odbudować lub nadaje się na złom. Ale drugie zdjęcie udowadnia co innego. Widzę, że zachowała się u ciebie dźwigienka, do której było mocowane cięgno sterujące kątem wyprzedzenia zapłonu. U mnie brak. A co nie jest oryginalne ? Widzę jakiś trzeci wspornik przy przednim błotniku. Na tej stronie https://www.willhaben.at/iad/kaufen-und … e_level_1= czasami pojawiają się fajne fanty do Pucha (prawie kompletne silniki, skrzynie biegów, jakieś drobne elementy). Bez Austrii to chyba nie da się odbudować naszych maszyn. Ciekawe jak jest z dostępem do części w Niemczech do puchów. Tam przynajmniej trzeba szukać tylnej lampy ze światłem stop w którą wyposażali niemieckie wersje pucha. A zbiorniki nabyłeś dla wersji austriackiej, czy niemieckiej ? |
slawek - 2018-02-09 23:54:03 |
Do kupna skłoniła mnie przede wszystkim cena, a poza tym w tamtym czasie kupowałem wszystko co miało związek ze starymi motorami :) |
ArtHEMI - 2018-02-10 21:51:21 |
Zbiorniki niemieckich wersji miały właśnie te gumowe nakolanniki z nazwą "Puch", oraz wsporniki na której te gumy się trzymały i dlatego zbiorniki posiadały otwór gwintowany do których je montowano i to je odróżnia od austriackich. Myślę, że ciężko je dostać. |
ArtHEMI - 2018-05-29 23:32:32 |
Zapomniałem się spytać, jaka jest średnica tłoka? |
slawek - 2018-07-18 20:04:39 |
Z tego co pamiętam 48,5mm |